Kdo káže vodu a pije víno, pokud jde o firemní hodnoty, selže.
Při hodnotících pohovorech je třeba se ptát, které hodnoty mi pomohly k cíli.
Hodnoty mají být takové, jaké je moje lepší já.
Lucie se ptá
Když manažer nerespektuje své zaměstnance, ztrácí také jejich respekt. Stejné je to i s firemními hodnotami. Alchymií, která se nazývá firemní kultura, se dnes zaobírá kdejaká firma. Chtějí to od nich potenciální zaměstnanci, kterých je nedostatek. Podle aktuálního průzkumu Deloittu Millennial Survey skoro 60 procent oslovených dvacetiletých a třicetiletých od svého zaměstnavatele žádá, aby jeho aktivity měly společenský přesah a byly prospěšné, aby měl definovány etické zásady a aby je sám ctil a dodržoval. Pokud firemní kulturu měníme či teprve definujeme její pilíře, chce to udělat skutečně od píky. "Změna nesmí být jen o tom, že se přelakuje štít. Brand je stav duše," říká Jaroslav Řasa, zakladatel společnosti Abra, která sama prošla důkladnou obměnou. Najmout si "markeťáka" a omladit vizáž a prostředí společnosti samo o sobě nestačí.
Chtěli jsme nastavit novou firemní kulturu, ale prosazení hodnot ztroskotalo. Nechápeme proč. Co jsme udělali špatně?
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.