Většina pracovního úspěchu jde na vrub nikoliv znalostem, ale míře optimismu zaměstnance.
Jak ji zvýšit na maximální možnou úroveň?
Věnujte čas svým lidem a zbavte se činností, které vás izolují od vašich týmů.
Lucie se ptá
Jsou firmy, které se tomu zatím smějí. Jsou ale firmy, které už reagují na fakta. Harvardský psycholog Shawn Achor tvrdí, že štěstí vede k úspěchu v práci. Zjistil, že pouze 25 procent našeho pracovního úspěchu je předurčeno mírou inteligence. Celých 75 procent je ovlivněno úrovní optimismu. Na úzkou provázanost pozitivního smýšlení a produktivity zareagovali i tuzemští zaměstnavatelé a někteří z nich vytvořili za tímto účelem speciální pozici. Představili manažera štěstí, který je personalistou, psychologem a terapeutem v jednom. Má ho třeba O2, mladistvý Zoot či Liftago.
Firma XY, která je spíš "staršího" ražení, nás oslovila, že cítí, že potřebuje ve firmě také rozptýlit blbou náladu. Má speciální manažer pro štěstí cenu?
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.