Lucie se ptá

V dobách Billů Gatesů a Stevů Jobsů se to tak neřešilo. Firmy a týmy se semkly v nadšení a očekávání, že představí takovou novinku, která způsobí technologickou revoluci. Spojovala je touha po inovacích, výsledku, objevu… V dnešní době je ale potřeba lidi, ať už je to ve firmách technologických či jiných, nadchnout i něčím jiným, co není nutně výkon. Říká se tomu firemní kultura.

Podle poslední studie Harvard Business Review přichází firmy, které nemají formulovanou firemní kulturu, o produktivitu, zisky, o nadšení zaměstnanců a postupně o zaměstnance samotné. Firemní kultura je dnes i samozřejmým požadavkem mladého uchazeče o práci. Její absence se zdá se nepromíjí. Stojí na firemních hodnotách, dozvíte se z příruček. Jenže co s tím dál?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.