Lucie se ptá

Poslední kvartál roku se ve firmě často dozvídáme "blbé" zprávy. Je to doba uzavírání rozpočtů na další rok − proces, který trvá a firmu drží v napětí klidně i celý měsíc. Výsledkem pak často je, že spolu s novoročními předsevzetími je potřeba nachystat ještě plán, kde ušetřit, koho propustit, nebo kde naopak přidat a posílit. Zatímco boj o rozpočet se odehrává ve vrchních patrech firem mezi pár lidmi, bolestivé změny se pak musí aplikovat do dalších struktur firem a postihnou mnohem více lidí. Nastartovat a dobře odřídit takový proces není jednoduché.

Čeká to i jednoho našeho respondenta z pobočky velké farmaceutické firmy, který nás žádá o radu. "Chystáme ve firmě poměrně velkou reorganizaci, celá změna si vyžádá skoro rok. Mám jednotlivé kroky oznamovat svému týmu postupně, nebo vše naráz?"

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.