Písmeno M na kapotě mnichovských automobilů odjakživa věští výkonnou a zábavnou verzi toho kterého modelu. Dočkalo se jí konečně i kompaktní kupé BMW řady 2, se kterým je nyní možné úspěšně vyrazit na okruh nebo na okresku a pořádně se bavit. Dobrou zprávou pro všechny fanoušky značky je, že se firma rozhodla držet tradice − auto má poháněná jen zadní kola a vpředu uložený přeplňovaný šestiválec. Přitom jeho soupeři už dávno vyměkli, jezdí totiž se čtyřválci a pohonem všech kol.
Hledači jízdy bokem proto nadšeně tleskají, stejně jako ti, kteří chtějí poslouchat přirozené dunění benzinového třílitru. Výkon 370 koní a točivý moment 465 newtonmetrů jsou také velmi slibné parametry, obzvlášť když je řeč o stroji, který svou délkou nedorůstá ani do 4,5 metru. Tabulky sice překvapují vysokou hmotností vozu, jež dosahuje 1,6 tuny, ale díky potentnímu motoru a správnému vyvážení v rozložení hmotnosti se za volantem řidič cítí jako ve velmi mrštném autě. O tom ostatně vypovídá i fakt, že dokáže pokořit stovku za pouhé 4,3 sekundy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později