Botanika zná pojem průkopnické druhy, což jsou organismy, které jako první osidlují dříve pusté plochy. Něco podobného je ale k vidění i u nových technologií. A podobně jako v případě rostlin jsou i tady perspektivy průkopníků dost nejisté. Oproti rostlinné říši tu ale je jeden významný rozdíl: často se stává, že pionýrským technologiím umetá cestu masivní reklamní kampaň. Mohlo by se tedy zdát, že pokud investoři v podobě velkých společností na nějakou technologii vsadili miliony za její propagaci, je úspěch předem zaručen. Kupodivu tomu tak ale není − ač je to k nevíře, čas od času se přihodí, že nad marketingem zvítězí zdravý rozum. Zajímavé ale je i to, jak rychle jsou takové případy zapomenuty.

Zatím jste si přečetli 50 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.