Pozice SUV na evropském trhu vytrvale posiluje a s tím stoupá i sebevědomí asijských značek, které na nich vyrostly. Hyundai prodává Tucson už 15 let a z nováčka, který okukuje práci ostatních, se stala jedna z nejvýraznějších osobností. Minulé generace to potvrzovaly hlavně schopnostmi, zatímco design spíš sledoval ducha doby. S novým modelem už výrobce určuje směr, na který budou muset ostatní reagovat.
Poznávacím znamením je příď s nevídanou světelnou maskou chladiče. Něco podobného se zatím objevilo jen u BMW, a to ještě jako dekorace. Hyundai masku osázelo diodovými elementy, které plní povinnou funkci denního svícení. Celé to působí naprosto překvapivě, ale zároveň přirozeně. A sofistikované tvary masky se nejspíš jen tak neokoukají.
Když mají designéři pré
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111