Japonské automobilky jako by vyznávaly svoji vlastní verzi samurajského kodexu bušidó. Často se naprosto tvrdohlavě drží svých unikátních řešení a odmítají opisovat od konkurence. Subaru je naprosto typickým příkladem: všechna jeho auta pohánějí specifické ploché motory typu boxer s protiběžnými písty, všechna mají pohon všech kol, bezstupňové převodovky a unikátně řešené asistenční systémy, které řídí stereokamera za čelním sklem.
I na japonské samorosty ale dopadá emisní realita evropského trhu, na němž všichni, kdo chtějí přežít, musí elektrifikovat. A tak i Subaru začalo nabízet svůj první hybrid, říká mu e-Boxer a nabízí ho třeba v nové generaci SUV Forester, jež jsme otestovali.
Ani mild, ani full hybrid
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111