Z dobře nastartované kariéry reklamního kreativce přehodil Lukáš Rejchrt výhybku. Vydal se na klikatější cestu s touhou podpořit modernizaci českého školství. "Určitě bych se dokázal živit jednodušeji, ale když vidím, podle jakých materiálů a metod se české děti v roce 2020 učí, nedá mi to. Zažil jsem několikrát na vlastní kůži, jaké to je, když se děti s nadšením ponoří do učení a baví je i zdánlivě nezáživné téma. Byl to skvělý pocit," vysvětluje své rozhodnutí spoluzaložit vzdělávací platformu Edhance a živit se vývojem on-line výukových materiálů. Nechybí mu nápady ani ambice.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111