Ať je na trhu pracovníků málo, nebo hodně, existuje jeden druh náborářů, kteří jich vždy vidí dost. A to i přesto, že je zajímají jen ti nejvýše postavení. Jsou to takzvaní headhunteři − lovci hlav. Konzultanti zaměření na hledání těch nejvyšších manažerů se totiž se svými nabídkami nezastavují u těch, kteří práci hledají, ale většinou právě naopak − směřují je na ty, kteří práci mají. Jejich kandidátské pole je tak mnohem širší než u náborářů nižších pozic a na rozdíl od nich musí využívat trochu jiných metod, aby spokojeně zaměstnané dokázali přetáhnout. Ke své delikátní práci potřebují čas, exkluzivitu a hodně peněz. Proč? Argumentují velikostí rizika, jaké firma nedbalým výběrem kandidáta riskuje. Pro někoho je headhunting předražená a zbytečná služba, pro jiného je to jediná cesta ke kvalitním odborníkům. A to i nyní, když je na trhu stále více nezaměstnaných − firmy totiž málokdy propouští ty nejlepší.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.