LinkedIn už není jako dřív. Ztratil schopnost najít ideálního kandidáta pod návalem nerelevantních nabídek od personalistů, kteří pro jednu rybku vyloví celý rybník. Alespoň podle IT odborníků, kteří profesní síť využívají. Téměř tři čtvrtiny jich dostávají nabídku alespoň jednou týdně, každý desátý pak denně. Jen každá druhá je ale relevantní a sotva čtvrtina personalizovaná místo generického copy paste.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.