Po půlnoci se za recepcí v hotelu o stovkách pokojů schází na směnu několik lidí. Za pár hodin musí do počítače přepsat stoh registračních formulářů právě dnes ubytovaných hostů a odeslat je na cizineckou policii. Taková byla každonoční praxe většiny hotelů ještě počátkem března, k níž se s oživením turistického ruchu zase vrátí. A to i navzdory tomu, že se dnes ubytování rezervuje velmi často na pár kliknutí přes portály typu Booking.com nebo Trivago. A přitom by to mohlo fungovat jinak − třeba jako v amsterdamském hotelu CityHub, kde recepci ani nemají, natož aby se tam papírovalo. Hosté vše vyplňují on-line už při rezervaci, při vstupu do hotelu jen na terminálu potvrdí svůj příjezd. Nepřivítá je recepční, ale zážitkový manažer, zaměstnanec, jehož jediná specializace je, že rád mluví s lidmi. Jeho práce je probrat s hosty, co by je v okolí mohlo zajímat, a pokud chtějí, může jim zdarma vytvořit itinerář jejich dovolené.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.