Švédskému oděvnímu řetězci H&M v důsledku koronavirových opatření klesly ve druhém finančním čtvrtletí tržby meziročně o 50 procent na 28,7 miliardy švédských korun, tedy zhruba 729 miliard. Pokles je nicméně trochu slabší, než čekali analytici. Firma také uvedla, že obnova prodeje se liší trh od trhu. Kompletní hospodářské výsledky firma zveřejní 26. června. Prodej od začátku června zatím vykazuje meziroční pokles zhruba o 30 procent. H&M je druhým největším prodejcem módního textilu na světě, působí v řadě zemí včetně Česka. Podnik musel v důsledku pandemie uzavřít pobočky po celém světě, v polovině dubna bylo takto zasaženo zhruba 80 procent obchodů H&M. Nyní je to už jen 18 procent z celkem 5058 prodejen. Od včerejška si mohou oblečení nakoupit i lidé ve Velké Británii. Obchody H&M jako ten v anglickém Canterbury přivítaly zákazníky plakáty s textem: "Vítejte zpátky. Chyběli jste nám."