Botanika zná pojem průkopnické druhy, což jsou organismy, které jako první osidlují dříve pusté plochy. Něco podobného je ale k vidění i u nových technologií. A podobně jako v případě rostlin jsou i tady perspektivy průkopníků dost nejisté. Oproti rostlinné říši tu ale je jeden významný rozdíl: často se stává, že pionýrským technologiím umetá cestu masivní reklamní kampaň. Mohlo by se tedy zdát, že pokud investoři v podobě velkých společností na nějakou technologii vsadili miliony za její propagaci, je úspěch předem zaručen. Kupodivu tomu tak ale není − ač je to k nevíře, čas od času se přihodí, že nad marketingem zvítězí zdravý rozum. Zajímavé ale je i to, jak rychle jsou takové případy zapomenuty.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111