Když Zdeněk Matějovský začínal před třiceti lety s podnikáním, mnozí ho považovali za snílka. V době, kdy kupní síla Čechů byla mizivá, vsadil na kvalitu, ačkoliv s tou logicky souvisí i vyšší cena. Navíc na trhu s textilem, kde ceny tlačí dolů levná konkurence z Asie.

Dnes je ovšem ložní prádlo a bytový textil značky Matějovský neodmyslitelnou součástí každodenního života mnoha českých i zahraničních domácností. Sortiment firmy ze severočeských Semil je široký, jeho dominantou ale zůstává povlečení. Toho Matějovský ročně prodá stovky tisíc kusů a jeho prodej stále roste. V loňském roce společnost utržila přes čtvrt miliardy korun.

Nejde ale jen o byznys a "kus látky na spaní". Matějovský zákazníky učí, jak navodit pocit domova nebo že se zákazník nemusí stydět, když mu do otevřené ložnice nakoukne návštěva. I proto se v nabídce společnosti najdou kousky navržené předními českými i světovými návrháři. Svou kolekci už u Matějovského má i Blanka Matragi.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.