Bylo to, jako kdyby se Česko do nového roku 2019 vrhlo s průměrným platem šedesát tisíc korun. Když se tehdy o plánu Henryho Forda na zdvojnásobení výplat dozvěděli v New York Times, jejich šéf se jen neustále ptal: "Zbláznil se? On se musel zbláznit, nemyslíte?" Podobně reagovali v Detroitu, už v té době Mekce automobilového průmyslu, kde byl trend přesně opačný. Zatlačit platy co nejníž. Ale Ford se nezbláznil. Svou odvahou si naopak koupil vítězství. V sobotu tomu bude přesně 104 let, kdy radikálně zvýšil platy a definitivně nakročil k pozici legendy automobilového průmyslu. Mohl totiž konečně na plný plyn rozjet své výrobní kapacity.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.