Světový automobilový průmysl vstoupí v následujícím roce do složité etapy. Bude muset investovat desítky miliard eur či dolarů, aby nová "flotila" vyhovovala přísným emisním normám. Na trhu vzhledem k napjatým obchodním vztahům mezi USA a jeho klíčovými partnery − Evropskou unií a Čínou − panuje značná nejistota. Velkou neznámou jsou dopady odchodu Británie z Evropské unie. Četné továrny na ostrovech vyrábějící automobilové komponenty jsou součástí globálního zásobovacího řetězce. "Automobilový průmysl prožívá pohnuté časy. Stojí před ním plnění cílů stanovených pařížskou klimatickou konferencí. Vedle toho na trzích bude dále sílit konkurence," prohlašuje Reinhard Zirpel, prezident německého Svazu mezinárodních výrobců motorových vozidel.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.