Měla to být příjemná vánoční reklama, která "vysvětlí" manželkám, jak si užít dárek v podobě stacionárního kola od Pelotonu. Stal se z ní však skandál, v rámci kterého na sociálních sítích padala hodnocení jako nechutná, manipulativní, šovinistická či sexistická. A akcie firmy klesly téměř o desetinu. Peloton si tak na samém konci roku pokazil svůj pomyslný únik v letošním závodu start-upů o nejúspěšnější úpis akcií.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.