Městem chodí Petr Hromádka obvykle pěšky. "Nasávám atmosféru, poslouchám hudbu, jsem v kontaktu s lidmi přes telefon," říká spolumajitel společnosti Henceforth, která se stará o budování značek a jejich vizuální identity. Proto k němu neodmyslitelně patří sluneční brýle  1  s integrovaným handsfree, které mu umožňují v rámci pracovního dne i při chůzi odbavit důležité telefonáty.

Je neustále v pohybu a na setkáních s klienty, a to po celé Evropě. Proto si Petr Hromádka pořídil také sluchátka  2 , která potlačují okolní hluk. "Rád pod­poruji také české designéry a momentálně mě oslovil městský batoh od labelu Mui Bek  3 ."

Rád při svých cestách fotí momentky, nemá však prostor s sebou neustále nosit zrcadlovku. "Před pár měsíci jsem objevil zajímavou věcičku − externí světlo, které umožňuje překonat jeden z hlavních nedostatků integrovaných fotoaparátů v mobilu. A pořizuji tak skvělé snímky," pochvaluje si.

Energii podnikateli dodává především aktivní odpočinek, který pro něj představuje příležitost ponořit se sám do sebe a načerpat energii. "Vedle golfu a tenisu jsem si v poslední době oblíbil wakesurf  4 ," říká.

Jeho přízeň si získali i mladí umělci. "Uvědomuji si, že prostředí nás velmi definuje, a tak jsem pro svůj tým pořídil do nových kanceláří na Starém Městě dílo ze série Paravan  5 ," ukazuje na tvorbu malířky Iry Svobodové.

jarvis_5df0b89b498e40c806b67877.jpeg
Foto: Lukáš Bíba
Související