Městem chodí Petr Hromádka obvykle pěšky. "Nasávám atmosféru, poslouchám hudbu, jsem v kontaktu s lidmi přes telefon," říká spolumajitel společnosti Henceforth, která se stará o budování značek a jejich vizuální identity. Proto k němu neodmyslitelně patří sluneční brýle 1 s integrovaným handsfree, které mu umožňují v rámci pracovního dne i při chůzi odbavit důležité telefonáty.
Je neustále v pohybu a na setkáních s klienty, a to po celé Evropě. Proto si Petr Hromádka pořídil také sluchátka 2 , která potlačují okolní hluk. "Rád podporuji také české designéry a momentálně mě oslovil městský batoh od labelu Mui Bek 3 ."
Rád při svých cestách fotí momentky, nemá však prostor s sebou neustále nosit zrcadlovku. "Před pár měsíci jsem objevil zajímavou věcičku − externí světlo, které umožňuje překonat jeden z hlavních nedostatků integrovaných fotoaparátů v mobilu. A pořizuji tak skvělé snímky," pochvaluje si.
Energii podnikateli dodává především aktivní odpočinek, který pro něj představuje příležitost ponořit se sám do sebe a načerpat energii. "Vedle golfu a tenisu jsem si v poslední době oblíbil wakesurf 4 ," říká.
Jeho přízeň si získali i mladí umělci. "Uvědomuji si, že prostředí nás velmi definuje, a tak jsem pro svůj tým pořídil do nových kanceláří na Starém Městě dílo ze série Paravan 5 ," ukazuje na tvorbu malířky Iry Svobodové.