Tak nám Škodovka po dvou SUV − Kodiaqu a Karoqu − nadělila crossover. Auto pro ty, kteří netrvají na pohonu všech kol a prostupnosti drsnějším terénem, ale trochu vyšší stavba jim vyhoví kvůli nastupování a lepšímu výhledu. Na rozdíl od některých nabubřele oplastovaných konkurentů jde téměř o nehrdinský typ. Využívá základy modelu Škoda Scala s výhradně předním pohonem, podvozek má zvýšený o čtyři centimetry, kabinu o další dva a zadní převis zkrácený o 14 centimetrů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.