S kamarády má jedno cestovatelské krédo − poznat alespoň o jednu zemi více, než kolik mu je let. Osmatřicetiletý Jan Kolafa, který se ve firmě Mattoni 1873 stará o propagaci vlajkové značky Mattoni, navštívil více než 60 států. Už to naznačuje, jak vášnivý je cestovatel. "Nutí mě to každý rok poznat nějakou novou zemi a nemusí být super daleko nebo exotická," míní manažer, který byl na všech kontinentech kromě Antarktidy. Součástí jeho cest je i příprava a s tím spojené těšení na nové zážitky. "Hodně mě baví cesty vymýšlet a plánovat podle sebe."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.