Kupte si vysavač za sto liber, dostanete dvě letenky za oceán v šestinásobné hodnotě. Ta nabídka byla skutečná a příliš dobrá na to, aby ji mohli zákazníci odmítnout. Takže se na ni nechalo nalákat 300 tisíc Britů a jejího autora, tradičního výrobce bílé techniky, stála více než 100 milionů liber, jméno a nakonec samotnou existenci. V pátek 1. listopadu to bude 27 let, kdy Hoover přišel s tím, co učebnice svorně označují jako jednu z nejhorších marketingových na­bídek historie.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.