V ten den se sešly dvě věci. Michael Jordan odehrál v dresu Chicago Bulls svůj první zápas v NBA a taktéž podepsal kontrakt se značkou Nike, který mu zajišťoval na následujících sedm let obutí. Oboje změnilo jeho život i svět sportu. Z Michaela Jordana se na palubovce stala sportovní superstar považovaná za nejlepšího basketbalového hráče dějin, peníze plynoucí z kontraktu jej nasměrovaly k dnešní pozici miliardáře a majitele jednoho z klubů NBA. Ale ten podpis měl i další konsekvence. Za prvé posunul Nike do role dominantní značky na poli sportovní módy. Za druhé změnil způsob, jakým se značky propojují se sportovními hvězdami. A za třetí vytvořil miliardový trh sériových tenisek. V sobotu 26. října to bude 35 let, kdy Michael Jordan a Nike posunuli svět marketingu do nové éry.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.