Až bude starší, začne cestovat do bližších destinací, nyní dává přednost vzdálenějším cílům. Čerstvý čtyřicátník Petr Patočka, majitel firmy Kyosun, která se 10 let specializuje na dovoz a prodej japonského čaje, má prý nyní peníze i ideální věk pro cestování. "Mám dost sil, abych podstoupil i dvoudenní martyrium, než se do země dostanu," říká. První velkou výpravu absolvoval s kamarády transsibiřskou magistrálou, nyní cestuje hlavně s manželkou. "Našel jsem ženu, která je zároveň fantastický parťák."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.