Má projetou Evropu, Afriku a Asii. Roman Vilkus, marketingový ředitel nadnárodní společnosti Groupe SEB, v jejímž portfoliu jsou značky jako Tefal či Rowenta, cestuje jak služebně, tak soukromě. V obou případech si prý cizí destinace doslova užívá a srovnává je do pomyslného žebříčku. Zatímco třeba Saúdská Arábie se poté, co ji poznal, propadla, takový Írán nebo Indie na stupnici povýšily. "Hodně dám na to, jací lidé v dané zemi žijí, jak vystupují, jakou mají kulturu. Zajímá mě, jak je země bezpečná," říká Vilkus.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.