Málokterá automobilka se může právem zařadit mezi výrobce, kteří všechno dělají trochu jinak, po svém, a přitom se jim daří. Mazda vytrvale přichází s řešeními, která nemají obdoby. Třeba teď na podzim začne prodávat převratný benzinový motor, který využívá techniku spalování využívanou naftovými agregáty, čímž si má zajistit nízkou spotřebu. Léta se značka sveřepě drží vývoje benzinových motorů bez turba. V nabídce nemá maloobjemové motory jako naprostá většina aut prodávaných v Evropě. Navíc si ještě zakládá na výrazném designu, u něhož s každým novým autem překvapí, že vedle unifikovaných modelů od jiných značek je schopná pouštět do světa vizuálně výrazně jiné vozy.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.