Před pár týdny čtyřiaosmdesátiletý Leonardo Del Vecchio dokončil budování svého brýlařského impéria. Jeho Luxottica nyní obsáhne kompletní cestu od výroby čoček až po prodej hotových brýlí zákazníkovi. Skupina zastřešuje portfolio prestižních značek od Ray-Ban, Oliver Peoples přes Oakley až po Vogue, pod licencí vyrábí taktéž pro značky jako Giorgio Armani, Burberry, Chanel či Prada − každé čtvrté značkové obroučky na světě pochází z jejích továren. Zahrnuje rovněž před dvěma lety koupený Essilor, produkující vedle optických přístrojů především brýlová skla, prakticky každá druhá pochází od něj. A na konci července za šest miliard dolarů schlamstnutý GrandVision všechny tyhle značky prodává v největším světovém řetězci optik čítajícím 7200 obchodů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.