Pro někoho je to obyčejná teniska, bota na denní pohodlné nošení. V očích druhého je to komodita, jejíž cena může v určitých případech vyletět do astronomických výšek. Raritní tenisky neboli sportovní boty produkované největšími značkami se speciálním designem a v limitovaných edicích přitahují stále větší pozornost. Skupina fanoušků, takzvaných sneakerheads, se dokonce zvětšuje takovým tempem, že v polovině následující dekády by podle odhadů mohla vytvořit trh v hodnotě šesti miliard dolarů. Kolem komunity teniskářů se staví infrastruktura potřebná k jejímu fungování. Hvězdy, jež jednotlivé verze bot zaštiťují. Designéři, kteří vzhledově originální modely kreslí. Výrobci, prodejci…

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.