Ještě před pár lety to byly značky, které ustrnuly ve 20. století. Microsoft byla firma spojená s Windows, jež dlouho nedokázala chytit jediný zásadnější trend. Dell zase značka desktopů, která v době smartphonů a tabletů neměla zákazníkům co nabídnout. Nálepku "retroznačky" si vysloužilo Nintendo, autor přenosné herní konzole Gameboy. Všechny tyto firmy však nyní, po letech přešlapování a zkoumání slepých uliček, začínají opět pomalu stoupat. Nezažívají sice tak dynamický vývoj jako střelci àla Uber či Airbnb a v podstatě už svým technologickým zaměřením patří do "staré ekonomiky". Přesto v poslední době zažívají nebývalý comeback. To, co Steve Jobs kdysi provedl monumentálním a mnohonásobně zdokumentovaným obrozením Applu, si nyní užívají též akcionáři Microsoftu, Dellu či Nintenda.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.