Paříž se během posledních let stala hlavním městem kontinentálního on-line obchodu. Ten ale městu přináší vedle uspokojení nákupních choutek jeho obyvatel i nárůst dopravy a zhoršení ovzduší. Denně tu dochází k půl milionu doručení, z toho se zhruba 10 procent odehrává do dvou hodin od objednání. "To přináší potřebu nových městských skladů, které zajistí organizaci této přepravy," uvedla na konferenci Zóna Logistika Laetitia Dablancová, ředitelka výzkumu na dopravním institutu University of Paris-Est

Sklady u zákazníků

V městě a okolí se tak v současnosti nachází kolem jednoho tisíce větších skladů, což je o polovinu více než v roce 2000. Navíc se stále více přibližují ke středu metropole. "Firmy z oblasti e-commerce chtějí být blízko ke konečným zákazníkům, protože ti požadují stále rychlejší a rychlejší doručení," zmiňuje Dablancová. Pařížská radnice se kvůli tomuto vývoji rozhodla městské zásobování regulovat, či spíše pro něj vytvářet vhodnější podmínky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.