Od té doby, co se značka Opel před dvěma lety stala součástí koncernu PSA, přichází na trh auta se sdílenou technikou všech značek do něj spadajících a v některých případech se Citroëny, Peugeoty a Opely liší jen v drobnostech. Tímto postupem se samozřejmě výrazně šetří výrobní náklady.
Opel Insignia se ale začal prodávat koncem roku 2017, a jde tedy o jedno z posledních "opravdových" aut s bleskem ve znaku s vlastní technikou i svébytným vzhledem. Vždy se snažil zaujmout zákazníky, kteří se jinak poohlíželi po Fordu Mondeo nebo Volkswagenu Passat.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později