Michal Kardaš je typ člověka, který funguje plně digitálně. "Až si říkám, co budu dělat, když vypnou proud," vtipkuje spolumajitel konzultantské společnosti Outboxers, která se zaměřuje na inovace v podnikání a zakládá startupové projekty.

Středobodem jeho ekosystému je notebook  1 , hlavní pracovní nástroj. "Nový Mac má ale nevýhodu v tom, že má pouze jeden typ konektoru. Proto k němu nosím malého bratříčka v podobě hubu  2  s různými typy konektorů."

Bezdrátová sluchátka  3  pro něj znamenají doslova revoluci ve fungování. "Už si ani nevzpomínám, kdy jsem s někým mluvil bez nich. Připojí se prostým vložením do uší. Prostě si je nasadím a jdu na to," pochvaluje si.

"Hodinky AppleWatch  4  jsou super pro ukazování času a měření tepovky při běhání." Vzhledem k tomu, že působí v inovačním byznysu, aktivně zkouší nové apli­kace, produkty a služby především na mobilu. Každá jeho platební aplikace, jako Revolut, Saifu, Twisto či Curve, má také svou vlastní kartu  5 .

Ačkoliv Michal Kardaš denně pracuje s nejnovějšími technologiemi, ví, že některé jsou nadčasové a výsledky potřebují čas. "Třeba jako kvalitní osmnáctiletá whisky  6 ." Fascinuje ho rovněž proble­matika mobility, třeba nástup elektromobilů. "O to více bychom neměli zapomínat na přirozený pohyb a sport  7 . A nakonec správný branding je důležitý i v maličkostech," říká a ukazuje na porcelánový hrneček  8 .

jarvis_5cc03670498ec24572052c53.jpeg
Foto: Libor Fojtík
Související