Každý rozumný muž ví, že pokud si chce naklonit ženu dárkem, nestačí dárek samotný. Důležitá, ba důležitější je jeho prezentace, načasování a legenda, kterou je vybaven. Lhostejno přitom, zda jde o dar z upřímné lásky, či prostý úplatek za účelem získání řekněme protislužby. Metoda "tady máš pugét a koukej být vděčná a fungovat" ke kýženému cíli nevede. Dotyčný většinou může být rád, že nedostane pugétem po hlavě.
Stejné zákonitosti platí v disciplíně, která je co do počtu zúčastněných i fiskální náročnosti poněkud rozmáchlejší − obdarovávání či uplácení voličů. Ani tady metoda "tu máte prachy a koukejte nás volit" nefunguje. I tady se dávat musí umět. Proč o tom mluvím? Protože zde spatřujeme obrovský rozdíl mezi sociálními demokraty a našimi populisty. Sociální demokraté dávat neumí, populisté ano. A tudíž "balí" voliče daleko úspěšněji. Zde je několik základních principů obdarovávání či uplácení voličů, kterými se Andrej Babiš důsledně řídí.
Co se dočtete dál
- Originalita, jedinečnost a soupeř jako blbec. A taky další metody, jak na dárek "sbalit" voliče.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi