Když Ivana Beránková před 15 lety převzala rodinnou firmu, bojovala se strachem vzít si na rozvoj podnikání vysoký úvěr. Nakonec si půjčila a vyplatilo se to. Luxusní pánské košile dnes dodává téměř pěti desítkám tuzemských obchodů a chtějí je zákazníci nejen v Česku a na Slovensku, ale i v Maďarsku, Rakousku nebo třeba Německu.
Beránková se narodila do podnikatelské rodiny. Její dědeček vlastnil po válce proslavenou přeloučskou pekárnu a hned po revoluci se pustili do podnikání i její rodiče. "Otevřeli si obchod s textilem. Ze školy jsem často chodila rovnou tam a pomáhala," vzpomíná pardubická podnikatelka s tím, že časem rodinné firmě přestala nabídka dodavatelů stačit a našla šicí dílnu, které začala zadávat vlastní výrobu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111