Ben Smith působil v Kiwi.com od roku 2017 jako provozní manažer, v předchozích 23 letech zastával různé pozice v oboru provozního managementu, jako například ve společnostech G4S či Arcus FM ve Spojeném Království.

Nová pozice byla vytvořena v rámci oddělení zákaznické podpory a má zajistit komplexní vedení oblasti globálního provozu. Benova pozice má poskytnout provozní i strategickou podporu výkonné radě společnosti, řediteli zákaznické podpory, řediteli inovací i týmu Customer Experience. Ben Smith bude odpovědný přímo Kamilu Jagodzinskimu, Chief Customer Officer společnosti Kiwi. com.

„Jsme rádi, že někdo tak zkušený jako Ben tuto roli přijal a že právě on přispěje našemu růstu právě v oblasti zákaznické péče,“ komentoval jmenování Oliver Dlouhý, CEO společnosti.

Ben má cerifikát v managementu a vedení lidí ze Sloan School of Management na Massachusetts Institute of Technology.

Je vášnivým kuchařem, rád objevuje nové kultury a často cestuje.