Celý rok ho sice moc nepoužije, ale jakmile napadne první sníh, přijde pohon všech kol vhod snad každému českému motoristovi. Auta, která dokážou přenést hnací sílu motoru na všechna čtyři kola, jsou zárukou jistoty do neklidného ročního období. Jenže také většinou nepatří k těm nejlevnějším.

Pod levnější čtyřkolkou si většina Čechů představí Dacii Duster. Rumunské SUV ale není jediný dostupný vůz svého druhu, proto jsme vyzkoušeli modernizované Suzuki Vitara. Za testovanou variantu se silným 103kilowattovým čtyřválcem, manuální převodovkou a pohonem 4 x 4 dáte lehce přes půl milionu.

Malé, ale se čtyřkolkou

Vitara je autem, které si možná z dřívějška pamatujete jako poctivý off-road do lesa s redukční převodovkou a rezervou na zádi. Pár let už jím ale není. Oproti Dusteru je to o třídu menší crossover, který na délku neměří ani 4,2 metru. S 375litrovým kufrem a tak akorát prostorným interiérem se jedná o ideální volbu pro dva dospělé, nic pro rodiny s dětmi.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.