Břeclavská firma Gumotex je po světě známá svými nafukovacími čluny či matracemi, ale dvě třetiny jejích třímiliardových tržeb tvoří dodávky pro automobilový průmysl. Letos proto přeskládala celou skupinu a rozdělila ji na dvě části − auto a pogumované textilie.

"Na rozdělení jsme pracovali už dřív s tím, jak ve firmě rostl význam výroby pro automobilky. To je odlišný byznys v porovnání s výrobou gumotextilií," popisuje František Pálka, šéf části gumotextilu.

Rozdělení má zjednodušit řízení firmy, která má celkem 1800 zaměstnanců. Vedení také lépe uvidí, jak se daří jednotlivým divizím. Zároveň má pomoct v tom, aby případné problémy jednoho odvětví neměly dopad na druhou část.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak bude společnost Gumotex po rozdělení vypadat?
  • Kolik dosáhla firma v posledních dvou letech na tržbách?
  • Do kterých automobilů přijdou v nejbližších deseti letech její sluneční clony?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se