V dějinách náboženství je svatý Valentýn vykreslen jako kněz, který přes zákaz císaře oddával mladé páry a za to byl následně popraven. Z pohledu marketingu je datum jeho popravy považováno za ideální možnost prodat cokoliv komukoliv, kdo má ambice a touhy na milostném poli. Svátek připadající na 14. února se z tradiční slavnosti proměnil v jeden z dílů celoročního globálního seriálu komerčních svátků, v jehož rámci obchodníci připravují speciální akce a sahají svým zákazníkům hluboko do kapes.

Při množství těchto "mimořádných" dnů tak obchodníci, marketéři a v neposlední řadě i zákazníci už mohou mít popsaný celý diář, když reklamní a spotřebitelské orgie vytváří "neopakovatelné" nákupní příležitosti prakticky neustále.

Dovolená místo deprese

Vánoce skončily, čas nabrat síly? Zapomeňte. Platilo v dobách minulých. Po silvestru se rozjíždějí vánoční slevy, na 21. ledna připadá uměle vytvořené modré pondělí, den, který psychologové vyhodnotili jako nejdepresivnější v roce, ergo nejlepší den na nákup letní dovolené.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.