Amerika naučila svět utrácet na svátek svatého Valentýna. Čína zase vymyslela Singels Day.
Díky globalizaci mohou obchodníci stále něco slavit a zákazníci utrácet.
V dějinách náboženství je svatý Valentýn vykreslen jako kněz, který přes zákaz císaře oddával mladé páry a za to byl následně popraven. Z pohledu marketingu je datum jeho popravy považováno za ideální možnost prodat cokoliv komukoliv, kdo má ambice a touhy na milostném poli. Svátek připadající na 14. února se z tradiční slavnosti proměnil v jeden z dílů celoročního globálního seriálu komerčních svátků, v jehož rámci obchodníci připravují speciální akce a sahají svým zákazníkům hluboko do kapes.
Při množství těchto "mimořádných" dnů tak obchodníci, marketéři a v neposlední řadě i zákazníci už mohou mít popsaný celý diář, když reklamní a spotřebitelské orgie vytváří "neopakovatelné" nákupní příležitosti prakticky neustále.
Dovolená místo deprese
Vánoce skončily, čas nabrat síly? Zapomeňte. Platilo v dobách minulých. Po silvestru se rozjíždějí vánoční slevy, na 21. ledna připadá uměle vytvořené modré pondělí, den, který psychologové vyhodnotili jako nejdepresivnější v roce, ergo nejlepší den na nákup letní dovolené.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.