Kdo 1. července 2006 v Česku vyjel nebo vyšel na ulici, nejspíš na ten šok nikdy nezapomene. Bylo to jako ve zpomaleném filmu: auta se i po čtyřproudovkách opatrně ploužila skoro krokem, žádné předjíždění ani spěch. A řidiči za volantem úzkostně mysleli pouze na to, aby hned na začátku neuvízli v pasti právě spuštěného systému trestných bodů. Ten se tehdy stal prakticky jediným diskutovaným tématem v zemi.

Snad právě na to dnes spoléhá ministr dopravy Dan Ťok, když uprostřed kritiky kvůli kolabující dálnici D1 oprašuje svůj starší plán na úpravu bodového systému. To je věc, která zaručeně zaujme a odvede pozornost jiným směrem. Tím spíš, že Ťok o přípravě návrhu tu a tam mluví už dva roky, ale zatím kde nic tu nic.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.