Dává to smysl. Dodávky jsou konstrukčně jednoduché, nabízejí však nadprůměrně místa jak v kabině, tak i v kufru. A tak se už před lety někteří výrobci rozhodli nabídnout jejich osobní varianty. U zákazníků to zafungovalo. Dokázali totiž odpustit vozům to, že nevypadají reprezentativně, materiály jsou tvrdé a na estetiku si nehrají. Vše tu totiž bylo funkční a hlavně osobní verze malých dodávek byly vždy výrazně levnější než kategorie MPV.

Nabídka se tak postupně rozrůstala a vedle Fiatu Dobló, Renaultu Kangoo, Citroënu Berlingo, Peugeotu Partner nebo Volkswagenu Caddy uvedla před časem na trh osobní dodávku také Dacia (model Dokker), která se vloni stala nejprodávanějším vozem v Česku v této kategorii.

Čím dál vyšší nároky

Jenže ne všichni zákazníci se spokojí s tím, že mají prostorný vůz za rozumné peníze, chtějí více komfortu a luxusu. Navíc, osobní dodávky se zkrátka řídí jako dodávky. Jsou vysoké, v zatáčkách jejich konstrukčně jednodušší podvozek nesedí tak dobře a hlavně nenabídnou takovou úroveň kultivovanosti jako skutečná rodinná auta.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.