Ve skladu dřevěných dýh v anglickém Crewe to omamně voní. Police plné přírodních materiálů z exotických krajů kontrastují s tím, že kousek odtud se v laboratořích provádí zátěžové testy motorů. Britskou značku Bentley ale nedefinují jen silné osmi- a dvanáctiválce. Důležité jsou právě i luxusní materiály, z nichž je vytvořen interiér aut, a vysoká úroveň řemeslného zpracování.

"V nabídce máme i dřevo ze stromu koa, z něhož na Havaji vyrábí surfy a kytary," vypráví Nigel Lofkin, který provádí návštěvníky po lince v Crewe. Nejčastěji se ale používají dýhy z kalifornského ořechu. Stoleté stromy z USA putují do španělské Valencie, kde z nich obřím ořezávátkem udělají tenké plátky, které pak míří do skladu v Crewe. Pro každé auto se pro jistotu "okrouhá" pár kusů navíc, kdyby se nějaký poškodil. Dýhy rozhodně není málo. I v případě kupé Continental, které je nejmenším Bentley, má celková plocha dřevěných panelů deset metrů čtverečních.

Plátky dřeva se následně nanáší na podklad panelu. Ten je u Continentalu z hliníku, u limuzíny Mulsanne pak rovněž z ořechu. Vše se spojí ve výkonném lisu, nalakuje, vyleští a výsledné dřevěné panely se montují na palubní desku auta. U zmíněné vlajkové lodi značky modelu Mulsanne zabere výroba dřevěného obložení pět týdnů.