Technologie zajímají Lukáše Frydrycha především v autech. Zakládá si na vysoké kvalitě zpracování a spolehlivosti. "Z toho důvodu preferuji německé výrobce a auta vždy volím v plné výbavě," líčí majitel společnosti Edox reality a dodává, že nejen při cestě do práce s oblibou využívá všechny vychytávky svého BMW 1 − head up display, tedy promítání údajů z palubní desky na čelní sklo, panoramatickou střechu, otevírání kufru nohou i kvalitní audio systém. "Vždy říkám, že u aut je to stejné jako v byznysu − platí, co zaplatíš, to dostaneš."
Technologie vnímá jako nedílnou součást moderního života, ale snaží se, aby jeho vlastní život ovlivňovaly co nejméně, a rád se vrací k tradičním předmětům: v jeho tašce proto nikdy nechybí sluneční brýle Ray-Ban 2 a papírový diář FranklinCovey 3 , na který osobně spoléhá už deset let.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.