Technologie zajímají Lukáše Frydrycha především v autech. Zakládá si na vysoké kvalitě zpracování a spolehlivosti. "Z toho důvodu preferuji německé výrobce a auta vždy volím v plné výbavě," líčí majitel společnosti Edox reality a dodává, že nejen při cestě do práce s oblibou využívá všechny vychytávky svého BMW  1  − head up display, tedy promítání údajů z palubní desky na čelní sklo, panoramatickou střechu, otevírání kufru nohou i kvalitní audio systém. "Vždy říkám, že u aut je to stejné jako v byznysu − platí, co zaplatíš, to dostaneš."

Technologie vnímá jako nedílnou součást moderního života, ale snaží se, aby jeho vlastní život ovlivňovaly co nejméně, a rád se vrací k tradičním předmětům: v jeho tašce proto nikdy nechybí sluneční brýle Ray-Ban  2  a papírový diář FranklinCovey  3 , na který osobně spoléhá už deset let.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.