Společnosti Home Credit, která podniká v oblasti spotřebitelských úvěrů, se finančně daří. V období od července do září dosáhla čistého zisku ve výši 173 milionů eur, tedy o 75 procent více než ve stejném období minulého roku. Home Credit je klíčovou částí skupiny PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera. Působí ve střední a východní Evropě, v Asii a také ve Spojených státech.

K dobrému výsledku nejvíce přispěly podnikatelské aktivity v Číně, Rusku a Kazachstánu a také rostoucí objem úvěrů sjednaných on-line (meziročně došlo k navýšení o 56 procent). Celkem skupina ve třetím čtvrtletí poskytla svým klientům po celém světě nové úvěry v hodnotě přesahující pět miliard eur. Počet aktivních klientů činil ke konci září téměř 29 milionů a celkový počet obsloužených klientů se již vyšplhal na 111 milionů.

"Rostoucí objem úvěrů i ziskovosti je důkazem, že naše strategie výborně funguje. Skupina se rychle a úspěšně přizpůsobila náročným změnám na trzích, kde působí," uvedl k výsledkům Jiří Šmejc, výkonný předseda představenstva. "Rychle rovněž měníme obchodní model: dále rozšiřujeme svou přítomnost v kamenných obchodech a současně se nám dramaticky zvedá úvěrování v on-linu," dodal.

Zbývá vám ještě 60 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se společnosti Home Credit dařilo na klíčovém čínském trhu?
  • V jaké zemi narostl počet půjček oproti minulému roku o více než 90 procent?
  • V čem byla firma úspěšná na tuzemském trhu?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se