Společnost Kentico Software vyvíjí softwarové řešení, které pomáhá spravovat digitální obsah a online marketingovou komunikaci tisícům firem a značek po celém světě. Své pobočky má v USA, Austrálii, Velké Británii, Singapuru a Nizozemí. Nedávno se rozhodla proniknout také na trhy Blízkého východu, s čímž ji pomáhala agentura CzechTrade. Právě za expanzi na tyto trhy společnost ocenění v letošním ročníku Exportní ceny získala.

„Například v Turecku už spolupráce nese své ovoce. V poměrně krátké době se zde společnosti podařilo z prodaných licencí utržit dvaadvacetkrát více peněz, než kolik do zviditelnění na daném trhu investovala,“ uvedl Radomil Doležal, generální ředitel CzechTrade.

Potvrzuje to také Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software, a dodává: „Navíc očekáváme budoucí růst. Už nyní vidíme, že nám nově získané reference otevírají dveře u velkých holdingů. Turecko se tak pro nás stává nejsilnější exportní zemí v rámci regionu Blízkého východu a Afriky, a to i přes přetrvávající krizi turecké ekonomiky.“