Čím lepší telefon Pavel Novák má, tím méně používá aplikací. "To první je dané dobou, to druhé snahou o digitální hygienu. Nicméně devět z deseti mailů si přečtu právě v mobilu, banku ovládám téměř jen z něj, nakupuji, investuji i komunikuji," popisuje generální ředitel společnosti Zonky, která zprostředkovává on-line půjčky mezi lidmi.

"Hry a různé jiné žrouty času se snažím čistit. Mám ale roubenku v Krušných horách a ten pocit, když vyjedu z práce, z mobilní aplikace zapnu saunu  1  a ta se předem vyhřeje, je nenahraditelný," líčí s tím, že pak pěkně postaru nanosí dřevo, rozdělá oheň a užívá si pohodu zasněžených hor.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Pavel Novák řídí společnost, která zprostředkovává on-line půjčky mezi lidmi.
  • Oceňuje vysokou úroveň své mobilní banky i aplikaci na vyhřívání sauny.
  • Rád diskutuje, zbytečné řeči ale dokáže rychle utnout. Má na to speciální tlačítko.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.