Češi mají rádi mobily. To se ví, Česko pro některé nadnárodní firmy funguje jako jakási laboratoř, kde se testují novinky. Jak však zjistil průzkum agentury Median, Češi už to s mobily přehánějí.

Rozsáhlé šetření o spotřebním chování, z jehož výsledků jsme sestavili hlavní téma aktuálního Ekonomu, přináší mimo jiné zjištění, že Češi dávají přednost manipulaci s chytrými telefony před dosud tradičnějšími aktivitami. Například před sexem. Tomu mimo jiné napovídá klesající zájem o antikoncepci. Přesný vztah mezi surfováním a sexuálním chováním ještě vyžaduje podrobnější zkoumání, tvrdí sexuologové. Na to však prý nyní nejsou peníze.

Nicméně odpovědi patnácti tisíc Čechů v průzkumu Medianu přinášejí nejedno zajímavé svědectví o naší době.

Dále obchodník Stanislav Vodička v rozhovoru popisuje, co pro jeho firmu znamenalo, když na ně zaklekla Daňová kobra. Nebo analyzujeme, co by přinesla nová zamýšlená povinnost, že by u každého soudního stání musel být advokát.

Hezké čtení