Uvedeno nejlepších deset bank a pojišťoven ve třech hlavních kategoriích a v kategoriích zohledňujících pohled klientů. U hlavních kategorií se do celkového výsledku započítaly výsledky z klientského pohledu s váhou 50 % a výsledky z pohledu akcionáře také s váhou 50 %. Klientský pohled u bank se hodnotí ze sedmi kritérií (náklady na vedení účtu, sankční a mimořádné poplatky, sazby, poskytované produkty, poskytované služby, dostupnost, komunikace). Klientský pohled pojišťoven se hodnotí z pěti kritérií, tj. výše pojistného, poskytované produkty, poskytované služby, dostupnost a komunikace s klientem jak u životních, tak u neživotních pojišťoven.
Trh s hypotékami ožívá díky klesajícím úrokům. Další zlevňování ale brzdí vývoj v Americe
Úrokové sazby hypotečních úvěrů v Česku pokračovaly v poklesu i v březnu. Nejaktuálnější průměr na trhu u těch již poskytnutých činí 5,19 procenta, níže byl naposledy v polovině roku 2022. Co naopak roste, je počet a objem sjednaných hypoték, což je...
15. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení