Spokojenost uchazečů po zavedení řešení vzrostla, což společnosti L’Oréal, která dostává více než milion žádostí o zaměstnání ročně, umožnilo zvládat ještě větší množství uchazečů. Niilesh Bhoite, Chief Digital Officer for HR společnosti L’Oréal k tomu říká: „Výsledky prvních 10 000 přijímacích pohovorů ukazují, že Mya s téměř 92 % našich uchazečů naváže efektivní komunikaci a dosáhne téměř 100% spokojenosti. Zpětná vazba od našich uchazečů byla skvělá. Mnozí se nechali slyšet, že pohovor probíhal snadno a na opravdu osobní úrovni.“

„Naše skupina v rámci snahy o celkovou transformaci a digitalizaci personální agendy udělala díky tomuto partnerství krok vpřed. Tato nová a velmi výkonná technologie posiluje poradenskou úlohu našich personalistů a umožňuje jim opravdu se soustředit na kvalitativní a lidskou dimenzi výběrových řízení,“ říká Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President Human Relations společnosti L’Oréal.

Řešení na míru

Aby mohlo být vytvořeno individuální řešení, přesně odpovídající potřebám náboru ve skupině, dodává L’Oréal konkrétní kritéria, která musí uchazeči o jednotlivé pozice splňovat, a se společností Mya spolupracuje na obohacení nástroje. Chatbot od společnosti Mya dokáže uchazečům klást věcné dotazy, aby zjistil, zda jejich profil odpovídá požadavkům dané pozice: Jste k dispozici k datu zahájení stáže a po celou dobu jejího trvání? V jakém jste nyní ročníku a jak dlouhý je váš studijní program? Bude potřeba provést nějaké dílčí změny, abyste mohl/a vyplnit přihlášku? Máte pro mne nějaké otázky týkající se firemní kultury, přijímacího řízení nebo příslušné pracovní pozice? Tento typ nezaujatého, objektivního dotazování jde nad rámec životopisu a inteligentním způsobem zjednodušuje hledání nových talentů.

Platforma Mya je uživatelsky příjemná a kdykoli a kdekoli dostupná přes mobilní telefon. Mya se od samého začátku prezentuje jako chatbot. Po skončení této první fáze kontaktují vybrané uchazeče samotní personalisté. To je obzvláště přínosné v situaci, kdy mnoho uchazečů o zaměstnání nemá dostatečné množství informací o tom, co se s jejich žádostí děje. Tato technologie poskytuje uchazečům průběžně upozornění a aktualizace, takže celý proces působí příjemněji, ohleduplněji a více se zaměřuje na jednotlivce.